9.10.2013

Prolog

   Samotność. Nocny płacz i ból spowodowany kilkoma słowami. To kiedy nie istniejesz dla osoby, na której tak bardzo ci zależy. Sztuczny uśmiech na twarzy, a w oczach łzy, które z dnia na dzień coraz trudniej powstrzymać. Życie wcale nie jest idealne. Dla mnie to jest istny koszmar. Codzienność utwierdza mnie w przekonaniu, że nie ma tutaj dla mnie miejsca. Ludzie otaczający mnie są fałszywi, nie potrafię już nikomu zaufać. Zostałam sama, tylko ja i straszna rzeczywistość, z którą muszę się zmagać. Jedyna osoba która mnie ratuje to Justin, mój idol, którego muzyka potrafi wyrwać mnie z tej szarej rzeczywistości. Najgorsze jest to, że nigdy go nie spotkałam i nigdy nie spotkam, przez co moje życie jest jeszcze gorsze. Jedyni ludzie, którzy mnie wspierają poznałam na Twitterze. Osoby tam są prawdziwe i nikogo nie udają, lecz oni nie zastąpią mi przyjaciół w realnym świecie. Ta historia nie jest o idealnej dziewczynie z pięknym życiem, bogatą rodzina i z idealnym chłopakiem u boku. Nie jest ona o idealnej pierwszej miłości. Jest ona o mnie o moim życiu. Nazywam się Melodie Rose mam 17 lat i jestem beznadziejnie zakochana w chłopaku, którego nigdy nie widziałam na oczy. To jest właśnie moje beznadziejne życie.

________________________________________________
Mamy w końcu prolog nowego opowiadania, mam nadzieje, że wam się podoba. Piszcie swoje opinię w komentarzach. Chciałabym wiedzieć, czy ktoś w ogóle czytałby to opowiadanie i czy mam je pisać dalej.
Jeśli będziecie chcieli być informowani piszcie w komentarzach w zakładce "informowani".

14 komentarzy:

  1. nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba prolog.
    Cieszę się, że powstają jeszcze takie fanfictiony, w których Justin jest sławnym wokalistą, a nie takim 'bad boy'.
    Pozdrawiam xoxo
    @luvvmykidrauhl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnyy i bardzo ciekawie zapowidający się blog <33

    OdpowiedzUsuń
  4. shfgdshfgldsf *O* tyle w stanie jestem napisać. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. informuj mnie na tt- @BJoasia. Zapowiada sie ciekawie ;33

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz, ten prolog jest świetny, czekam na rozwinięcie akcji, to jest takie życiowe i jakby o nas, jakbym czytała o samej sobie :)
    Niecierpliwie wyczekuję 1. rozdziału :)
    I przepraszam za opóźnienie z komentarzem, w tygodniu nie mam czasu na notebooka i dopiero w weekend pojawiam się na notebooku, a w tygodniu na fonie.
    Pozdrawiam, @TheAsiaShow_xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne fajne fajne tylko maly problem jak sie czyta to nie widac za bardzo :( a tak to fajniw

    OdpowiedzUsuń
  8. omg już mi się podoba !Nie moge sie doczekać 1 rozdziału <3<3 @Ewuu2

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne. Nie mogę doczekać sie 1 rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG! zapowiada sie zajebiście <3 Bd czytać! <3 / Ola

    OdpowiedzUsuń
  11. będę czytać!
    boze nie moge sie doczekac 1 sjghge
    informuj mnie @ingsuu

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki zachęcający :3
    Już to kocham :D
    Lecę czytać :D
    @Kwiatkowska04

    OdpowiedzUsuń
  13. O ja o ja /@ohmykbieber

    OdpowiedzUsuń