19.03.2016

Informacja

Hej kochani! 
Wiem, że z pewnością oczekujecie nowego rozdziału i dostaniecie go w ciągu najbliższych kilku dni.
Miałam go dodać już tydzień temu, ale zorientowałam się, że jest to ostatni lub przed ostatni rozdział, dlatego postanowiłam dopracować go tak, aby było to zakończenie, które was i mnie nie rozczaruje.
Nie martwcie się, to nie jest koniec historii Melodie i Justina!
Wcześniej nie miałam w planach pisania kolejnej części tego opowiadania, ale jakieś trzy tygodnie temu wpadłam na pomysł, który po prostu muszę zrealizować.
Nie wiem jak długa będzie druga część, ale z każdym dniem mam coraz więcej pomysłów na nią, więc nie będzie należała do krótkich.
Prolog drugiej części pojawi się wraz z dodaniem ostatniego rozdziału pierwszej części.
Aktualnie mam już wolne w szkole, więc przez kolejne dwa tygodnie mam zamiar dużo zdziałać.
Mam nadzieje, że was nie zawiodę.
Kocham Was!



3 komentarze: