6.12.2015

INFORMACJA

HEJ KOCHANI!
WIEM, ŻE JUŻ TYDZIEŃ TEMU POWINNAM DODAĆ NOWY ROZDZIAŁ, ALE NIE JESTEM W STANIE TEGO ZROBIĆ. JAK JUŻ WCZEŚNIEJ PISAŁAM, PRZEPROWADZIŁAM SIĘ DO NIEMIEC I MOJE ŻYCIE PRZEWRÓCIŁO SIĘ DOKŁADNIE O 180 STOPNI. W OSTATNIM TYGODNIU PO DWÓCH MIESIĄCACH KURSU PRZENIEŚLI MNIE DO NORMALNEJ KLASY NIEMIECKIEJ. MAM TERAZ MNÓSTWO NAUKI I DO TEGO NADROBIENIE JESZCZE MATERIAŁU, KTÓRY PRZERABIAŁA MOJA KLASA WCZEŚNIEJ. NIE BYŁOBY AŻ TAK ŹLE, GDYBYM DOBRZE ZNAŁA JĘZYK, ALE TAK NIE JEST. JESTEM PRZERAŻONA, ZESTRESOWANA I WCIĄŻ ZAJĘTA NAUKĄ, WIĘC NASTĘPNY ROZDZIAŁ POJAWI SIĘ DOPIERO W PRZERWIE ŚWIĄTECZNEJ. Z PRZEPROSINAMI POSTANOWIŁAM, ŻE WSTAWIĘ WTEDY TAKŻE JEDEN ŚWIĄTECZNY DODATEK Z PRZYSZŁYCH ŚWIĄT NASZYCH BOHATERÓW.

KOCHAM WAS I MAM NADZIEJE, ŻE ZROZUMIECIE I MNIE NIE OPUŚCICIE.

DO ZOBACZENIA W ŚWIĘTA X




6 komentarzy:

  1. Tez chodzę do niemieckiej szkoły wiec wiem co czujesz teraz. Nie martw się będzie wszystko dobrze i czekam na rozdział :3 ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez chodzę do niemieckiej szkoły wiec wiem co czujesz teraz. Nie martw się będzie wszystko dobrze i czekam na rozdział :3 ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko się zmieniło o 180 stopni chyba bo jakby się zmieniło o 360 to nadal by było tak samo, czysta matematyka #mat-geo <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie martw sie, ppczekamy, kocham ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Też niedawno przyjechałam do Niemiec ;/ poradzisz sobie ❤️ na początku jest ciężko ale pamiętaj nie załamuje się ;) będą ciężkie chwile ale z czasem będzie lepiej �� jednego dnia będzie lepiej drugiego gorzej ale dasz sobie radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy rozdzial?

    OdpowiedzUsuń