19.06.2016

Informacja


Hej kochani! 
Wiem, że miałam dodać rozdział tydzień temu lub dzisiaj, ale w moim życiu narobił się mały bałagan i nie jestem w stanie, aby dokończyć pisanie tego rozdziału. Starałam się go skończyć, ale moje myśli wciąż odpływają do problemów, o których chcę choć na chwilę zapomnieć. Muszę się trochę wyciszyć i odpocząć od rzeczywistości. Nie chcę spieprzyć tego rozdziału, ponieważ jest on jednym z ważniejszych rozdziałów opowiadania. Postaram się jak najszybciej go skończyć i dodać. Mam nadzieje, że mnie zrozumiecie. Życie niestety rzadko kiedy układa się po naszej myśli i lubi nam rzucać kłody pod nogi. Ja muszę pokonać swoją.
PRZEPRASZAM!

1 komentarz:

  1. Będę czekać ❤ Mam nadzieję, że poradzisz sobie ze wszystkim bo nie mogę doczekać się następnego rodziału ❤

    OdpowiedzUsuń